Podczas 11 FG TIME, w ramach inicjatywy Digital Week zostało podpisane porozumienie na rzecz edukacji społeczeństwa w zakresie cyfryzacji i nowoczesnej technologii oraz promocji Polski jako centrum światowych innowacji. Pragniemy zaprosić członków naszej Izby oraz Wszystkich zainteresowanych do wzięcia udziału w tym unikatowym projekcie.
Osią Digital Week jest niestandardowa kampania – krótki 3 minutowy film promowany jak prawdziwy film wyreżyserowany przez topową ikonę polskiej kinematografii. Pomysł bazuje na świecie bez cyfryzacji. Pozostałymi filarami tego tygodnia są m.in.:
- Wystawa w Centrum Nauki Kopernik / EC1 (Łódź)
- Zniżki na zakup produktów i usług cyfrowych celem popularyzacji korzyści dla Kowalskiego (à la Cyber Monday – najlepiej działa promocja)
- Digial Summit – spotkanie czołowych polityków z Prezesami spółek celem omówienia stanu cyfryzacji w Polsce i pchnięcia Polskiej gospodarki na nowe tory. Podsumowanie projektu Election Check z debatą polityków w telewizji newsowej
- Digital Nights – zwiedzanie nowoczesnych laboratoriów, centrum B+R, nowoczesnych fabryk (à la Noc Muzeów)
- Digital Events – eventy satelickie odbywające się w tym tygodniu, m.in. Filmteractive, Wolves Summit, innoSHARE, Business Insider Inside Trends
- Digital Shapers – na uroczystej gali ogłoszenie nietuzinkowych liderów cyfryzacji którzy przyczynili się do cyfryzacji Polski i polskich przedsiębiorstw. 2 edycja.
- Digital Lottery – loteria pozwalająca wygrać cyfrowe nagrody
- Digital Festival – interdyscyplinarny festiwal na którym można zakupić dobra cyfrowe i je obejrzeć, tylko poprzez cyfrowe płatności. Wzorem dla nas jest Bread & Butter
Zainteresowanych prosimy o bezpośredni kontakt z Kierownikiem projektu:
Dominiką Banaszkiewicz: dominika.banaszkiewicz@digitalpoland.org.