Kadencja 2021-2024

RADA – kadencja 2021-2024

  1. Andrzej Abramczuk — Przewodniczący (NETIA)
  2. Ryszard Rybus — Wiceprzewodniczący (GLOBEMA)
  3. Cezary Albrecht — członek (T-MOBILE POLSKA)
  4. Mariusz Busiło — członek (AERO 2)
  5. Mirosław Klepacki — członek (APATOR)
  6. Mariusz Kondraciuk – członek (SIEMENS)
  7. Olaf Krynicki – członek (SAMSUNG ELECTRONICS POLSKA)
  8. Piotr Kuriata — członek
  9. Krzysztof Kwaczyński — członek
  10. Jacek Łęgiewicz – członek (SAMSUNG ELECTRONICS POLSKA)
  11. Paweł Łuczak— członek (CYFROWY POLSAT)
  12. Jerzy Migduła — członek (FAWAG)
  13. Mariusz Miszewski — członek (DGT)
  14. Justyna Oracz — członek
  15. Andrzej Ostrowski — członek (OSTROWSKI)
  16. Jakub Paluch — członek
  17. Bartosz Panek — członek (ELZAB)
  18. Zbigniew Stanasiuk — członek
  19. Piotr Staniszewski— członek (SYMMETRA)
  20. Andrzej Szymański — członek (LANDIS+GYR)
  21. Witold Świątkowski — członek (ANDRA)
  22. Jarosław Wilk — członek (COMP S.A. – ODDZ. NOVITUS)
  23. Lidia Zamecka — członek (CYFROWY POLSAT)
  24. Mariusz Zejdler — członek (LUCATEL)
  25. Dorota Żurkowska – Bytner — członek (TVN)

ZARZĄD – kadencja 2021-2024


    1. Stefan Kamiński — Prezes (KIGEiT)
    2. Jarosław Tworóg — Wiceprezes (KIGEiT)
    3. Krzysztof Chełpiński — członek (STB24) (do 15.05.2022†)
    4. Sławomir Chmielewski — członek (TP TELTECH)
    5. Dariusz Działkowski — członek (CYFROWY POLSAT)
    6. Eugeniusz Gaca — członek
    7. Jacek Łukaszewski –  członek (SCHNEIDER ELECTRIC POLSKA)
    8. Janusz Sitek — członek (ŁUKASIEWICZ – INSTYTUT TELE- I RADIOTECHNICZNY)
    9. Michał  Wieczerzycki — członek (JABIL POLAND)

KOMISJA REWIZYJNA – kadencja 2021-2024

  1. Przemysław Jurgiel-Żyła — Przewodniczący (MOVENS VENTURE CAPITAL)
  2. Dariusz Kowalczyk-Tomerski – Wiceprzewodniczący (TP TELTECH)
  3. Piotr Dumania — członek (ŁUKASIEWICZ – INSTYTUT MIKROELEKTRONIKI I FOTONIKII)
  4. Zdzisław Nowak – członek (SFERISK IDBG POLSKA)
  5. Jarosław Wojtulewicz – członek (APATOR)

KOMISJA ROZJEMCZA – kadencja 2021-2024

  1. Robert Uklański — Przewodniczący (INSTYTUT RYNKU ELEKTRONICZNEGO)
  2. Maciej Pabisiak — Wiceprzewodniczący
  3. Piotr Derbis — członek (LANDIS+GYR)
  4. Krzysztof Heller — członek (INFOSTRATEGIA)
  5. Jacek Tomaszewski — członek (SEMICON)

WALNE ZGROMADZENIA CZŁONKÓW IZBY   – LATA 2021-2024


Dnia 19 czerwca 2024 roku w Warszawie odbyło się Zwyczajne Walne Zgromadzenie Członków Izby. Podczas posiedzenia przyjęto uchwały o zatwierdzeniu sprawozdań i udzieleniu absolutorium dla Zarządu i Rady Izby, jak również zatwierdzono sprawozdania Komisji Rewizyjnej i Komisji Rozjemczej.

Prezes Stefan Kamiński zapowiedział zwołanie Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia (NWZ) w listopadzie 2024. Podczas planowanego spotkania zostaną wybrane nowe władze Izby, a także przedstawione zostaną zmiany w Statucie oraz Ordynacji Wyborczej.


W dniu 21 czerwca 2023 roku w Warszawie odbyło się Zwyczajne Walne Zgromadzenie Członków Izby. Podczas posiedzenia przyjęto uchwały o udzieleniu absolutorium dla Zarządu i Rady Izby oraz sprawozdania Komisji Rewizyjnej i Komisji Rozjemczej.

Walne Zgromadzenie uchwaliło również zmianę wysokości składek członkowskich, która będzie obowiązywać od 1 stycznia 2024 roku.


Zwyczajne Walne Zgromadzenie Członków 2022

W dniu 22 czerwca 2022 roku w Warszawie odbyło się Zwyczajne Walne Zgromadzenie Członków Izby. W obradach uczestniczyli przedstawiciele 15 firm członkowskich. Przyjęto uchwały o udzieleniu absolutorium dla Zarządu i Rady Izby oraz sprawozdania Komisji Rewizyjnej i Komisji Rozjemczej.

Walne Zgromadzenie przyjęło również program działania Izby na lata 2022-2024.


Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Członków 2021

W dniu 24 listopada 2021 roku odbyło się Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Członków Izby, które wybrało nowe Organy Izby na lata 2021-24. W głosowaniu tajnym wybrano Radę Izby a w jawnym Komisję Rewizyjną i Rozjemczą. Prezes Zarządu został wybrany bezpośrednio przez Walne Zgromadzenie, natomiast pozostałych członków Zarządu wybrała Rada Izby spośród kandydatów przedstawionych przez Prezesa. Prezydia wybieralnych Organów Izby w kadencji 2021-24 przedstawiają się następująco:

Przewodniczący Rady Izby — Andrzej Abramczuk

Wiceprzewodniczący Rady Izby — Ryszard Rybus

Prezes Zarządu — Stefan Kamiński

Wiceprezes Zarządu — Jarosław Tworóg

Przewodniczący Komisji Rewizyjnej — Przemysław Jurgiel-Żyła

Wiceprzewodniczący Komisji Rewizyjnej — Dariusz Kowalczyk-Tomerski

Przewodniczący Komisji Rozjemczej — Robert Uklański

Wiceprzewodniczący Komisji Rozjemczej — Maciej Pabisiak


Walne Zgromadzenie.

Walne Zgromadzenie jest najwyższą władzą Izby rozstrzygającą o wszystkich sprawach należących do zakresu jej działania, wynikających z realizacji celów statutowych.

Członkowie Izby uczestniczą w Walnym Zgromadzeniu poprzez osoby fizyczne będące ich reprezentantami lub pełnomocnikami.

Zwyczajne Walne Zgromadzenie zwołuje Zarząd raz w roku, nie później jednak niż 30 czerwca.

Do kompetencji Walnego Zgromadzenia należy:

  • uchwalanie wieloletnich kierunków i programów działania Izby oraz ocena ich realizacji;
  • wybór i odwołanie w głosowaniu tajnym członków Rady, Komisji Rewizyjnej i Komisji Rozjemczej;
  • wybór i odwołanie w głosowaniu tajnym Prezesa Zarządu Izby;
  • udzielanie absolutorium Radzie i Zarządowi Izby na wniosek Komisji Rewizyjnej;
  • zatwierdzanie sprawozdań Komisji Rewizyjnej i Komisji Rozjemczej;
  • uchwalanie Statutu i jego zmian;
  • rozpatrywanie odwołań od decyzji innych organów Izby, w przypadkach wskazanych w Statucie;
  • podejmowanie uchwał w innych sprawach zastrzeżonych niniejszym Statutem do kompetencji Walnego Zgromadzenia.

POSIEDZENIA RADY IZBY W KADENCJI 2021-2024


VII posiedzenie Rady Izby

W dniu 29 maja 2023 roku odbyło się VII posiedzenie Rady, które poprowadził Przewodniczący Rady p. Andrzej Abramczuk (NETIA). Podczas posiedzenia przyjęto sprawozdanie Rady za 2023 rok, które zostanie przedstawiona na ZWZ KIGEiT. Zatwierdzono również sprawozdanie finansowe i roczne sprawozdanie z działalności Zarządu za 2023 rok, które zostały pozytywnie zaopiniowany przez Komisję Rewizyjną.


VI posiedzenie Rady Izby

W dniu 6 grudnia 2023 roku odbyło się VI posiedzenie Rady, które poprowadził Przewodniczący Rady p. Andrzej Abramczuk (NETIA). Podczas posiedzenia przyjęto plan działania Izby na 2024 rok, zatwierdzenie plan działania Zarządu Izby na 2024 rok oraz przyjęto budżet Izby na 2024 rok.  Następne posiedzenie Rady zaplanowano na 28 maja 2024 r.


V posiedzenie Rady Izby

W dniu 30 maja 2023 roku odbyło się V posiedzenie Rady, które poprowadził Przewodniczący Rady p. Andrzej Abramczuk (NETIA). Podczas posiedzenia przyjęto sprawozdanie Rady za 2022 rok na ZWZ KIGEiT. Zatwierdzono również sprawozdanie finansowe i roczne sprawozdanie z działalności Zarządu za 2022 rok, które zostały pozytywnie zaopiniowany przez Komisję Rewizyjną. Podczas spotkania dyskutowano nad propozycją waloryzacji składek członkowskich, która zostanie przedstawiona podczas czerwcowego Walnego Zgromadzenia.


IV posiedzenie Rady Izby

W dniu 14 grudnia 2022 roku odbyło się IV posiedzenie Rady, które poprowadził Przewodniczący Rady p. Andrzej Abramczuk (NETIA). Podczas posiedzenia przyjęto plan działania Izby na 2023 rok, zatwierdzenie plan działania Zarządu Izby na 2023 rok oraz przyjęto budżet Izby na 2023 rok. Rada pozytywnie zaopiniowała zmiany w wysokości opłat z tytułu członkostwa w KIGEiT. Następne posiedzenie Rady zaplanowano na 10 maja 2023 r.


III posiedzenie Rady Izby

W dniu 26 maja 2022 roku odbyło się III posiedzenie Rady, które poprowadził Przewodniczący Rady p. Andrzej Abramczuk (NETIA). Podczas posiedzenia przyjęto sprawozdanie Rady za 2021 rok na ZWZ KIGEiT. Zatwierdzono również sprawozdanie finansowe i roczne sprawozdanie z działalności Zarządu za 2021 rok, które zostały pozytywnie zaopiniowany przez Komisję Rewizyjną. Następne posiedzenie Rady zaplanowano na 15 grudnia 2022 r.


II posiedzenie Rady Izby

W dniu 21 grudnia 2021 roku w Warszawie odbyło się II posiedzenie Rady, które poprowadził nowy Przewodniczący Rady p. Andrzej Abramczuk (NETIA). Podczas posiedzenia przyjęto plan działania Izby oraz Zarządu na 2022 rok. Omówiono realizację budżetu Izby za 3 kwartały 2021 roku, który jest realizowany zgodnie z planem. Rada przyjęła także plan budżetu na 2022 rok, który został pozytywnie zaopiniowany przez Komisję Rewizyjną. W 2021 roku przychody Izby planowane są na poziomie 1 245 683 zł, a wydatki na poziomie 1 150 683,52 zł przy rezerwie na poziome 8 128,79 zł (wszystkie pozycje jako brutto). Następne posiedzenie Rady zaplanowano na 26 maja 2022 r.


I posiedzenie Rady Izby

W dniu 24 listopada 2021 roku w Warszawie odbyło się I posiedzenie Rady. Podczas posiedzenia wybrano Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady. Rada wybrała także Zarząd Izby spośród kandydatów przedstawionych przez Prezesa. Następne posiedzenie Rady zaplanowano na 21 grudnia 2021 r.

POSIEDZENIA ZARZĄDU IZBY W KADENCJI 2021-2024


XIII posiedzenie Zarządu Izby
XIII posiedzenie Zarządu odbyło się 8 maja 2024 roku w trybie zdalnym.

Zarząd przyjął sprawozdanie rzeczowe i finansowe Izby za 2023 rok, które zostanie przedstawione Radzie do zatwierdzenia na najbliższym posiedzeniu tj. 29 maja 2024 roku.

Podczas posiedzenia podjęto uchwałę o zwołaniu Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Członków, które odbędzie się dnia 19 czerwca 2024 w Warszawie. Omówiono działania podejmowane przez sekcje SEA iSPAE. Kolejne posiedzenie Zarządu odbędzie się 25 września 2024 roku.


XII posiedzenie Zarządu Izby
XII posiedzenie Zarządu odbyło się 26 marca 2024 roku w trybie zdalnym.

Zarząd zatwierdził protokół z XI posiedzenia.  Podczas posiedzenia powołano Komitet Kapitału Ludzkiego. Rolą Komitetu będzie stworzenie platformy wymiany wiedzy oraz analiza przyszłych trendów w obszarze HR, a także ich wpływu na pracodawców. Komitet będzie między innymi organizował cykliczne webinaria poświęcone aktualnym zagadnieniom związanym z zasobami ludzkimi i ich otoczeniem prawnym, przygotowywał raporty i analizy związane z wyzwaniami od strony prawa HR, prowadził dyskusje w obszarze standardów postępowania.

Omówiono działania podejmowane przez sekcje SNTN i SOT. Kolejne posiedzenie Zarządu odbędzie się 8 maja 2024 roku.


XI posiedzenie Zarządu Izby

XI posiedzenie Zarządu odbyło się 14 grudnia 2023 r. w Warszawie.

Podczas posiedzenia zatwierdzono protokoły ze zdalnych spotkań, jak równie potwierdzono uchwały podjęte w trybie obiegowym. Przewodniczący Sekcji dokonali podsumowania roku 2023.

Kolejne posiedzenie Zarządu odbędzie się 26 marca 2024 roku.


X posiedzenie Zarządu Izby

X posiedzenie Zarządu odbyło się 15 listopada 2023 roku w trybie zdalnym. Zarząd przyjął projekt programu działań Izby i Zarządu na 2024 rok oraz projekt budżetu Izby na rok 2024. Podczas spotkana rozmawiano o działaniach poszczególnych Sekcji. W ramach SNTN podsumowano proces refarmingu w Polsce. Sekcja SOT zaangażowanana jest w tworzenie programu przyszłorocznego Forum Gospodarczego TIME.  W kręgu zainteresowań i tematów ciągle aktualnych dla Sekcji są m.in. POPC, FERC, KPO, PKE  oraz Raport o stanie Cyfrowej Dekady 2030 i perspektywy 2030. Sekcja SPAE realizuje swoje działania edukacyjne, obecnie zaangażowana w Kampanii Bezpieczna Elektryczność, która KIGEiT objeł patronatem. Natomiast w ramach Komitetu Polityki Handlowej (KPH) toczą się rozmowy dot. nowej klasyfikacji dla obwodów drukowanych, która może być zagrożeniem dla firm zajmujących się montażem elektronicznym.

Kolejne posiedzenie Zarządu odbędzie się 14 grudnia 2023 roku.


IX posiedzenie Zarządu Izby

IX posiedzenie Zarządu odbyło się 6 września 2023 r. w trybie zdalnym.

Podczas posiedzenia omówiono działania podejmowane przez sekcje SOT i SPAE oraz plany związane z organizacją 16-tej edycji Forum Gospodarczego TIME, które odbędzie się w marcu 2023 roku w Hotelu AIRPORT Okęcie w Warszawie. Wiceprezes J. Tworóg przedstawił tematykę przewodnią przyszłorocznego Forum, która będzie oscylować wokół budowy warunków prawnych do rozwoju inteligencji sieciowej.

Kolejne posiedzenie Zarządu odbędzie się 15 listopada 2023 roku.


VIII posiedzenie Zarządu Izby

VIII posiedzenie Zarządu odbyło się 10 maja 2023 roku w trybie zdalnym.

Zarząd przyjął sprawozdanie rzeczowe i finansowe Izby za 2022 rok, które zostanie przedstawione Radzie do zatwierdzenia na najbliższym posiedzeniu tj. 30 maja 2023 roku.

Podczas posiedzenia podjęto uchwałę o zwołaniu Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Członków, które odbędzie się dnia 21 czerwca 2023 w Warszawie. Omówiono działania podejmowane przez sekcje SIS-SG, SNTN i SOT. Kolejne posiedzenie Zarządu odbędzie się 6 września 2023 roku.


VII posiedzenie Zarządu Izby

VII posiedzenie Zarządu odbyło się 28 marca 2023 roku w trybie zdalnym.

Zarząd zatwierdził protokół z VI posiedzenia.  Podczas posiedzenia przyjęto wniosek o patronat dot. Światowego dnia Telekomunikacji, imprezy organizowanej przez Polskie Towarzystwo Informatyczne oraz drugi wniosek dot. objęcia patronatem studiów magisterskich „Technologie finansowe” organizowanych przez Uczelnię Łazarskiego.

Omówiono działania podejmowane przez sekcje SIS-SG, SNTN i SOT. Kolejne posiedzenie Zarządu odbędzie się 10 maja 2023 roku.


VI posiedzenie Zarządu Izby

VI posiedzenie Zarządu odbyło się 24 stycznia 2023 roku w trybie zdalnym.

Zarząd zatwierdził protokół z V posiedzenia. Przedmiotem obrad była pezentacja dot. Decyzji Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2481 z dnia 14 grudnia 2022 r. ustanawiająca program polityki „Droga ku cyfrowej dekadzie” do 2030 r. Omówiono wpływ tej Decyzji na plan działania Izby w 2023 roku. Kolejne posiedzenie Zarządu odbędzie się 28 marca 2023 roku.


V posiedzenie Zarządu Izby

V posiedzenie Zarządu odbyło się 16 listopada 2022 roku w trybie zdalnym.

Zarząd przyjął projekt programu działań Izby i Zarządu na 2023 rok oraz projekt budżetu Izby na rok 2023. Uchwalono przyjęcie w poczet członków KIGEiT firmy PREMIUM MOBILE. Postanowiono również objąć patronatem Międzynarodowe Forum Gospodarcze.

Podczas posiedzenia dyskutowano na temat intensyfikacji działań na poziomie europejskim i wizji dalszej współpracy z DIGITALEUROPE. Ustalono, że prace na tym poziomie wymagają zarówno nakładów finansowych, jak i dodatkowych zasobów, które należałoby zaangażować do realizacji zamierzonych celów dot. szeroko rozumianego przemysłu 4.0.

Kolejne posiedzenie Zarządu odbędzie się 14 grudnia 2022 roku.


IV posiedzenie Zarządu Izby

IV posiedzenie Zarządu odbyło się 8 września 2022 r. w trybie zdalnym.

Zarząd zatwierdził protokół z III posiedzenia. Omówiono działania podejmowane przez sekcje SIS-SG, SNTN i SOT oraz plany związane z organizacją 15-tej edycji Forum Gospodarczego TIME, które odbędzie się w marcu 2023 roku w Hotelu AIRPORT Okęcie w Warszawie.

Kolejne posiedzenie Zarządu odbędzie się 16 listopada 2022 roku.


III posiedzenie Zarządu Izby

III posiedzenie Zarządu odbyło się 27 kwietnia 2022 r. w Warszawie (w trybie hybrydowym).

Zarząd przyjął sprawozdanie rzeczowe i finansowe Izby za 2021 rok, które zostanie przedstawione Radzie do zatwierdzenia na najbliższym posiedzeniu tj. 26 maja 2022 roku.

Podczas posiedzenia podjęto uchwałę o zwołaniu Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Członków, które odbędzie się dnia 22 czerwca 2022 w Warszawie. Omówiono działania podejmowane przez sekcje SIS-SG, SNTN i SOT. Kolejne posiedzenie Zarządu odbędzie się 7 września 2022 roku.


II posiedzenie Zarządu Izby

II posiedzenie Zarządu odbyło się 3 grudnia 2021 r. w trybie zdalnym. Przyjęto plany działania Izby i Zarządu oraz budżet na rok 2022, które zostaną przedłożone Radzie Izby do zatwierdzenia na posiedzeniu w dniu 21 grudnia 2021 roku.  Omówiono także wykonanie budżetu Izby za III kwartały 2021 roku. Budżet jest realizowany bez przekroczeń i zagrożeń. Omówiono działania podejmowane przez sekcje SOT, SEE, SNTN. Kolejne posiedzenie Zarządu odbędzie się 27 kwietnia 2022.


I posiedzenie Zarządu Izby

I posiedzenie Zarządu odbyło się 24 listopada 2021 r. , zgodnie ze statutem w dniu Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Członków KIGEiT bezpośrednio po zakończeniu wyboru przez Radę Izby. Przedmiotem I posiedzenia Zarządu były wybory Wiceprezesa, którym został ponownie Jarosław Tworóg. Kolejne posiedzenie Zarządu zaplanowano na 3 grudnia 2021 r.

POSIEDZENIA KOMISJI REWIZYJNEJ  – LATA 2021-2024


II Posiedzenie Komisji Rewizyjnej

W dniu 16 maja 2024 r. o godz. 13:00 odbyło się piąte (w kadencji 2021-24) posiedzenie Komisji Rewizyjnej KIGEiT. Komisja Rewizyjna po zapoznaniu się ze sprawozdaniem z działalności Zarządu Izby oraz sprawozdaniem finansowym za rok 2023 i po dyskusji oraz uzyskanych wyjaśnieniach od Zarządu – pozytywnie zaopiniowała oba dokumenty. Powyższa pozytywna opinia wraz z wnioskiem o udzielenie absolutorium Zarządowi Izby za 2023 rok zostanie przedłożona Radzie i Walnemu Zgromadzeniu KIGEiT. Następne posiedzenie Komisji Rewizyjnej zaplanowano na 3 października 2024 r.


VI Posiedzenie
W dniu 23 listopada 2023 r. o godz. 11:00 w trybie zdalnym odbyło się szóste  (w kadencji 2021-24) posiedzenie Komisji Rewizyjnej KIGEiT. Komisja Rewizyjna po zapoznaniu się z planem działań Izby i Zarządu na 2024 r oraz projektem budżetu na 2024 r. po dyskusji oraz uzyskanych wyjaśnieniach od Zarządu pozytywnie zaopiniowała przedstawione dokumenty. Powyższa pozytywna opinia wraz zostanie przedłożona Radzie na posiedzeniu 6 grudnia 2023 roku.


V Posiedzenie Komisji Rewizyjnej

W dniu 17 maja 2023 r. o godz. 14:00 w trybie zdalnym odbyło się piąte (w kadencji 2021-24) posiedzenie Komisji Rewizyjnej KIGEiT. Komisja Rewizyjna po zapoznaniu się ze sprawozdaniem z działalności Zarządu Izby oraz sprawozdaniem finansowym za rok 2022 i po dyskusji oraz uzyskanych wyjaśnieniach od Zarządu – pozytywnie zaopiniowała oba dokumenty. Powyższa pozytywna opinia wraz z wnioskiem o udzielenie absolutorium Zarządowi Izby za 2022 rok zostanie przedłożona Radzie i Walnemu Zgromadzeniu KIGEiT. Następne posiedzenie Komisji Rewizyjnej zaplanowano na 23 listopada 2023 r.


IV Posiedzenie

W dniu 23 listopada 2022 r. o godz. 14:00 w trybie zdalnym odbyło się czwarte  (w kadencji 2021-24) posiedzenie Komisji Rewizyjnej KIGEiT. Komisja Rewizyjna po zapoznaniu się z planem działań Izby i Zarządu na 2023 r oraz projektem budżetu na 2023 r. po dyskusji oraz uzyskanych wyjaśnieniach od Zarządu pozytywnie zaopiniowała przedstawione dokumenty. Powyższa pozytywna opinia wraz zostanie przedłożona Radzie na posiedzeniu 14 grudnia 2022 roku.


III Posiedzenie Komisji Rewizyjnej

W dniu 12 maja 2019 r. o godz. 13:00 w trybie zdalnym odbyło się trzecie (w kadencji 2021-24) posiedzenie Komisji Rewizyjnej KIGEiT. Komisja Rewizyjna po zapoznaniu się ze sprawozdaniem z działalności Zarządu Izby oraz sprawozdaniem finansowym za rok 2021 i po dyskusji oraz uzyskanych wyjaśnieniach od Zarządu – pozytywnie zaopiniowała oba dokumenty. Powyższa pozytywna opinia wraz z wnioskiem o udzielenie absolutorium Zarządowi Izby za 2021 rok zostanie przedłożona Radzie i Walnemu Zgromadzeniu KIGEiT. Następne posiedzenie Komisji Rewizyjnej zaplanowano na 24 listopada 2022 r.


II Posiedzenie Komisji Rewizyjnej

W dniu 7 grudnia 2021 r. o godz. 13:00 w trybie zdalnym odbyło się drugie (w kadencji 2021-24) posiedzenie Komisji Rewizyjnej KIGEiT. Komisja Rewizyjna po zapoznaniu się z projektem planu działania Izby oraz planem działania Zarządu Izby na rok 2022 i po dyskusji oraz uzyskanych wyjaśnieniach od Zarządu – pozytywnie zaopiniowała oba dokumenty. Następne posiedzenie Komisji Rewizyjnej zaplanowano na 12 maja 2022 r.


I Posiedzenie Komisji Rewizyjnej

W dniu 24 listopada 2021 roku w Warszawie odbyło się I posiedzenie Komisji Rewizyjnej (w kadencji 2021-24). Podczas posiedzenia wybrano Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Komisji Rewizyjnej. Następne posiedzenie Komisji Rewizyjnej zaplanowano na 7 grudnia 2021 r.

POSIEDZENIA KOMISJI ROZJEMCZEJ – 2021-2024


IV Posiedzenie Komisji Rozjemczej

W dniu 21 maja 2024 roku w trybie zdalnym odbyło się IV posiedzenie Komisji Rozjemczej (w kadencji 2021-24). Podczas posiedzenia przyjęto sprawozdanie na Zwyczajne Walne Zgromadzenie KIGEiT 2024 r.


III Posiedzenie Komisji Rozjemczej

W dniu 23 maja 2023 roku w trybie zdalnym odbyło się III posiedzenie Komisji Rozjemczej (w kadencji 2021-24). Podczas posiedzenia przyjęto sprawozdanie na ZWZ KIGEiT 2023 r.


II Posiedzenie Komisji Rozjemczej

W dniu 19 maja 2022 roku w trybie zdalnym odbyło się II posiedzenie Komisji Rozjemczej (w kadencji 2021-24). Podczas posiedzenia przyjęto sprawozdanie na ZWZ KIGEiT 2022 r.


I Posiedzenie Komisji Rozjemczej

W dniu 24 listopada 2021 roku odbyło się I posiedzenie Komisji Rozjemczej. Podczas posiedzenia wybrano Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Komisji Rozjemczej. Następne posiedzenie Komisji Rozjemczej zostało zaplanowane na 17 maja 2022 r. i będzie poświęcone przyjęciu sprawozdania na ZWZ KIGEiT 2022 r.