Akademia fotowoltaiki
DATA OGŁOSZENIA 21 czerwca 2013
Krajowa Izba Gospodarcza Elektroniki i Telekomunikacji zaprasza do składania ofert na realizację 20 szkoleń i rekrutację na terenie województwa opolskiego w ramach projektu „Akademia fotowoltaiki” (zamówienie nr 01/AF/2013).
Ofertę należy złożyć do 11.06.2013 r.
Specyfikaca istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami.
Krajowa Izba Gospodarcza Elektroniki i Telekomunikacji rozpoczęła 1 stycznia 2013r. realizację projektu „Akademia fotowoltaiki” dofinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL 2007-13), działanie 8.1 – Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie.
CEL GŁÓWNY PROJEKTU:
Wzrost konkurencyjnosci 150 firm z województwa opolskiego poprzez podniesienie wiedzy i nabycie nowych umiejętności w zakresie instalowania urządzeń PV przez ich 270 pracowników do V.2014
CELE SZCZEGÓŁOWE PROJEKTU:
Podniesienie wiedzy i nabycie nowych umiejętności w zakresie instalowania urządzeń PV przez 270 pracowników do V. 2014
Wzrost świadomości 270 pracownikó w zakresie zasady równości szans płci i poprawa ich postaw w tym zakresie do V.2014
CELE PROJEKTU realizowane będą po przez udział pracowników woj. opolskiego w szkoleniach z zakresu:
„Montaż urządzeń PV” (16-godzinne w grupach średnio 15 – osobowych), które obejmą m.in. następujące zagadnienia:
- Energia słoneczna – możliwości pozyskania i wykorzystania,
- Rodzaje paneli fotowoltaicznych,
- Systemy fotowoltaiczne – rodzaje,
- Elementy systemów fotowoltaicznych,
- Systemy montażu dla paneli fotowoltaicznych,
- Systemy BIPV, dachy energetyczne,
- Magazynowanie energii,
- Warunki pogodowe i ich wpływ na dobór układu fotowoltaicznego,
- Projektowanie systemu fotowoltaicznego,,
- Wykonanie /instalacji/ serwis systemów PV
- Niebezpieczeństwa mogące powstać podczas pracy systemu,
- Aktualny stan prawnydot. instalacji PV,
- Programy wsparcia,
- Możliwości finansowania instalacji PV w Polsce
Zapisy na szkolenia odbywaja sie poprzez stronę projektu: www.akademiafotowoltaiki.com.pl
ATUTY SZKOLEŃ:
są bezpłatne (stanowią pomoc de minimis dla firmy),
są realizowane w lokalizacjach możliwie najdogodniejszych dla uczestników,
są prowadzone przez doświadczonych trenerów,
będą zakończone egzaminem i możliwością uzyskania certyfikatu potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji.
POZOSTAŁE INFORMACJE O PROJEKCIE:
Realizacja projektu: 1.06.2013 – 31.05.2014,
Całkowity budżet: 407 054,00
Koordynator: KIGEiT, https://kigeit.org.pl.pl