Tegoroczna edycja Konkursu „Teraz Polska” zostanie przeprowadzona w trzech kategoriach: dla produktów, usług oraz przedsięwzięć innowacyjnych. Głównym kryterium stosowanym przez ekspertów przy ocenie zgłoszeń jest jakość. Dzięki temu szansę na wygraną w Konkursie „Teraz Polska” mają reprezentanci wszystkich firm, niezależnie od wielkości i skali działania.
Laureaci Konkursu otrzymają prawo do umieszczania na produktach i usługach Godła „Teraz Polska” – znaku, który jest postrzegany jako symbol najwyższej jakości. Będą mogli również wykorzystywać znak „Teraz Polska” w kampaniach reklamowych oraz działaniach promocyjnych firmy a także brać udział w akcjach promocyjnych organizowanych przez Fundację.
Jak wynika z badań przeprowadzonych we wrześniu br. przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku, znak „Teraz Polska” jest prawidłowo rozpoznawalny przez 90% respondentów, a 86,9% z nich uważa, że produkty i usługi oznaczone symbolem „Teraz Polska” charakteryzują się wysoką i stabilną jakością, są nowoczesne oraz mają atut krajowego pochodzenia.
Równie pozytywne opinie prezentują przedstawiciele firm, dotychczas nagrodzonych Godłem „Teraz Polska”. Według Laureatów znak „Teraz Polska” to przede wszystkim narzędzie wspomagające budowanie marki Firmy, a także instrument zwiększający zaufanie do firmy.
Uroczyste zakończenie Konkursu „Teraz Polska” odbędzie się 2 czerwca 2025 roku. Podczas Gali w Filharmonii Narodowej w Warszawie przedstawiciele nagrodzonych firm odbiorą statuetki „Teraz Polska”.
Aby zgłosić się do Konkursu „Teraz Polska” należy:
- przesłać do Fundacji wypełnioną ankietę rejestracyjną
- następnie do dnia 31 stycznia 2025 roku przesłać do Fundacji wypełnioną ankietę weryfikacyjną
- wnieść opłaty konkursowe (rejestracyjną i weryfikacyjną).
Członkowie naszej Izby otrzymają rabat 600 zł od opłaty weryfikacyjnej. W celu otrzymania rabatu należy w ankiecie rejestracyjnej – w polu źródło informacji o konkursie – wpisać nazwę naszej Izby.
Po przesłaniu do Fundacji wypełnionej ankiety rejestracyjnej, każda z firm otrzyma ankietę weryfikacyjną. Informacje w niej zawarte będą stanowiły podstawę do dokonania oceny przez Komisję Ekspertów.
Wypełnioną ankietę weryfikacyjną należy odesłać do Fundacji do dnia 31 stycznia 2025 roku. Przyjęcie wniosku weryfikacyjnego związane jest z dokonaniem przez firmę opłaty weryfikacyjnej. Jej wysokość jest uzależniona: dla firm produkcyjnych – od ilości osób zatrudnionych, dla firm usługowych – od przychodu netto firmy w roku 2023.
W przypadku dodatkowych pytań związanych z Konkursem „Teraz Polska” prosimy o kontakt z Biurem Konkursu „Teraz Polska”, tel. 22 826-01-91; e-mail: konkurs@terazpolska.pl