Zachęcamy do udziału w premierowej edycji Forum Transformacji Cyfrowej sektora B2B, które odbędzie się dnia 24 września 2024 roku w Warszawie.

Transformacja cyfrowa i wdrożenie sprzedaży online to wyzwanie dla organizacji z wielu branż. 98 proc. firm poszukuje produktów dla swojego biznesu właśnie w internecie, a udostępnienie cyfrowych kanałów sprzedaży staje się wymogiem współczesnego rynku w relacjach biznesowych. Największe wyzwania dotyczące cyfrowej transformacji, jak też praktyczne rozwiązania i doświadczenia firm, które już ją wdrożyły będzie poświęcone premierowe Forum B2B COMMERCE TRANSFORMATION. Forum organizowane jest dnia 24 września 2024 r. w Warszawie przez brave conferences.

Oczekiwania partnerów biznesowych w zakresie cyfrowej sprzedaży łączą się z przyzwyczajeniami dotyczącymi zakupów online w sektorze B2C, a sprzedaż tym kanałem klientom B2B nie dotyczy dziś wyłącznie sektora retail, ale również energetyki, budownictwa czy przemysłu ciężkiego.  Rozwój technologii i przede wszystkim rozwój rynku e-commerce B2C w Polsce powoduje, że firmy B2B stanęły przed wyzwaniem wdrożenia sprzedaży cyfrowej. Wdrożenie narzędzi cyfrowych wiąże się ze zmianą w całej organizacji: transformacją cyfrową, która obejmuje nie tylko sprzedaż ale zarządzanie produktem i jego ceną, dział handlowy, dostawy, systemy magazynowe.  podkreśla Katarzyna Klimkiewicz, Dyrektor Zarządzający brave conferences.

Premierowe Forum jest pierwszym w Polsce, które pozwoli porównać doświadczenia, wyciągnąć naukę z sukcesów i błędów poprzedników i przygotować się na zwiększenie sprzedaży, automatyzację procesów i obniżenie kosztów dzięki transformacji firmom na różnych etapie transformacji cyfrowej.

Program wydarzenia odpowiada na 8 największych wyzwań rynku B2B w tym zakresie:

  1. ZMIANA MINDSETU W ORGANIZACJI – PRZEŁAMYWANIE BARIER OPERACYJNYCH

ORAZ KOMPETENCYJNYCH

  1. PRZYGOTOWANIE DO WDROŻENIA CYFROWEJ SPRZEDAŻY
  2. UTRZYMANIE RELACJI I LOJALIZACJA KLIENTA B2B
  3. BRAK KADRY & BRAK KOMPETENCJI W ORGANIZACJI
  4. PLANOWANIE EKSPANSJI: MARKETPLACE I CROSS BORDER COMMERCE
  5. DOPASOWANIE EKSPORTU DO NOWYCH ZACHOWAŃ ZAKUPOWYCH B2B
  6. WYBÓR PLATFORMY I CZŁONKÓW ZESPOŁU ODPOWIEDZIALNYCH ZA WDROŻENIE
  7. DOPASOWANIE UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWCA DO PRACY Z PLATFORMĄ B2B

Jednodniowa formuła Forum pozwoli na skompensowanie najważniejszych wyzwań związanych z transformację cyfrową B2B i wypracowanie dla nich praktycznych rozwiązań.

Wśród pierwszych potwierdzonych Prelegentów reprezentanci m.in.: CANAGRI, E.ON, IGLOTEX, IKEA, IMMERGAS POLSKA, KLIMAS WKRĘT-MET, KOMFORT, MAKRO CASH AND CARRY POLSKA, MARGO, MAX FLIZ, MERXU, PGF, PGG, PUH „CHEMIROL”, SCHNEIDER ELECTRIC, SELENA GROUP, SIG, UNIMAX, VOX CAPITAL GROUP.